Convocatòria del projecte startapp

Ens arriba una convocatòria per un projecte d'aplicacions mòbil fetes per equip molt interessant!

El projecte, anomenat “STARTapp”, és una convocatòria de residències de creació per al desenvolupament d’una aplicació mòbil en el marc del sector cultural de Tordera (Maresme) amb la voluntat de potenciar el treball conjunt de creadors de diversos àmbits en un mateix projecte. La convocatòria neix en el si de la Fundació Teatre Clavé amb vinculació a les facultats d’informàtica i matemàtiques de la Universitat Politècnica de Barcelona (UPC) i té com a objectius de base combinar tecnologia, art/cultura i interactuar amb el Consell de mecenatge de la Fundació Teatre Clavé.

La convocatòria s’adreça a equips d’entre 3 i 5 persones nascudes fins el 1997 (majors de 18 anys) i amb estudis o formació en àmbits diversos: informàtica, noves tecnologies, matemàtiques, música, belles arts, etc. El projecte ha de ser grupal i es desenvoluparà durant dos mesos del primer semestre de 2016 a Mas Panella, una masia situada a Tordera que disposa de diversos espais i sales preparats per dur-hi a terme projectes de creació i experimentació.

És la primera edició d’aquesta convocatòria i és per això que comencem a difondre-la entre estudiants i persones que considerem que hi poden estar interessats. Adjunt amb aquest correu t’enviem un document de presentació amb més informació sobre la convocatòria. Properament es publicaran les bases concretes que, si no ens dius el contrari, també et farem arribar.

Per a més informació contacteu amb

comunicacio@teatreclave.cat