Curs gratuït d'emprenedoria al Campus Nord

La Secretaría General de  la Industria y de la PYME del Ministerio de Industria, Energía y Turismo y la Secretaría General de Universidades del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte promouen uns cursos de formació per fomentar l'emprenedoria entre l'estudiantat universitari. Són cursos gratuïts de 5 setmanes i 71 hores (31 presencials), en horari de matí o tarda, que imparteix la Escuela de Organización Industrial (EOI, Ministerio de Industria). S'adrecen prioritàriament a estudiants de màster, però també hi poden accedir estudiants de grau, postgrau, doctorat, i titulats recentment que estiguin a l'atur, per aquest ordre de preferència.

El curs s'inicia el dia 31 de març (us adjuntem els horaris) i es realitzarà a l'edifici Vèrtex, Aula VS206A del Campus Nord. Us preguem que, si ho considereu interessant, en feu difusió entre els vostres estudiants. Es poden inscriure a: http://www.eoi.es/portal/guest/iniciativa-emprendedora-universitaria

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a : programa.innova@upc.edu