La libreta de Mo

"... it is true that a mathematician who is not somewhat of a poet, will never be a true mathematician."

~ Karl Weierstrass

Les matemàtiques són l'art més rigorós i la ciència més creativa, i si hi ha una invariant entre matemàtics és la capacitat per reconèixer i apreciar la bellesa intrínsica de tota creació humana. És per això que volem oferir aquest espai on mostrarem l'art, en el sentit més general de la paraula, de la nostra facultat. Volem promoure la vida creativa entre els estudiants, descobrir talents secrets que amaguen els nostres companys i conèixer-nos entre nosaltres d'una manera més íntima. Qui sap, potser fins i tot algú es canvia de vorera i se'n va a belles arts...

Cada primer i tercer dilluns de cada mes publicarem alguna de les vostres contribucions amb un breu comentari.

Tant si és un poema, una composició, un dibuix, un (video)joc, un assaig, una app, un programa, una demostració, un disseny, una recepta, una reflexió, un acudit, un manifest, o qualsevol producte de la teva imaginació, aquí tens un espai on et pots expressar i se t'escoltarà. No perdis aquesta oportunitat i deixa anar el teu costat creatiu. Pots enviar-nos la teva obra de manera anònima, encara que t'encoratgem que no ho facis així: acceptar el teu tu més vulnerable i exposar-lo és dels sentiments més exhilarants i gratificants que existeixen.

Contribueix!

Nova Publicació