Elecció parella estudiants UPC per concurs RYM

El proper dimarts 19 de novembre la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació organitza la segona edició universitària del concurs Research Your Mind, una mena de Trivial amb preguntes de caire científic i tecnològic.

Hi pot participar una parella d'estudiants de primer de grau de les universitats catalanes, així que hem de fer la selecció dels representants de la UPC. La parella UPC de l'any passat van quedar finalista.

Hem fet un formulari amb dues preguntes de cada àmbit de coneixement del concurs extretes de la versió web del concurs que la FCRI té publicada.

La primera parella que respongui correctament totes les preguntes plantejades serà la seleccionada pel concurs.

Us adjuntem l'enllaç a la informació, on també hi ha els premis que podran aconseguir a l'edició del proper dimarts.

Els nostres estudiants poden participar a la selecció prèvia fins aquest dijous 14 de novembre a les 9h.