Programa d'estades de recerca per a estudiants

El CRM compta amb una convocatòria permanent d'estades de recerca per a estudiants. El programa d'estades de recerca per a estudiants té per objectiu atraure l'interès de joves estudiants cap a la recerca en Matemàtiques.

En el marc d'aquest programa, el CRM acollirà, per a períodes d'entre 2 i 4 mesos, entre setembre i juliol (dins de cada curs acadèmic), joves estudiants de grau o màster per tal de desenvolupar una etapa formativa en algun dels grups de recerca del CRM, i eventualment completar un treball d'iniciació a la recerca. Preferentment, els candidats hauran d'haver completat el 3r curs d'un grau en l'àmbit de les matemàtiques o la física o estar cursant un màster en el mateix àmbit.

Els candidats que estiguin interessats en aquesta convocatòria han d'enviar un missatge a crmcalls@crm.cat especificant en l'assumpte: "Estades de recerca per a estudiants" i adjuntant els següents documents:

• CV.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta de motivació.
  • Període d'estada desitjat.
  • Nom del grup/s de recerca en el qual es vol integrar.
  • Carta de referència d'un tutor acadèmic.

Les sol·licituds es respondran en el període d'un mes a partir de la seva recepció