S'obre una convocatòria extraordinària per sol•licitar la beca Equitat de l’AGAUR

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha obert, fins al 25 d'abril, un termini extraordinari de presentació de sol·licituds per obtenir l’acreditació del tram de renda familiar i/o d'una beca Equitat. Aquesta convocatòria extraordinària s’adreça als estudiants que no estaven matriculats a data de 15 d'octubre de 2013 o que van accedir a la Universitat el segon quadrimestre i que no van poder presentar la seva sol·licitud en el primer termini.

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha obert un termini extraordinari de presentació de sol·licituds per obtenir l’acreditació del tram de renda familiar i/o d'una beca Equitat per a la minoració dels preus dels crèdits matriculats aquest curs 2013-2014.

Aquesta convocatòria està especialment adreçada a aquells estudiants que no estaven matriculats a data de 15 d’octubre de 2013 o que han accedit a la universitat el segon quadrimestre del curs 2013-2014 i que, per tant, no van presentar la seva sol·licitud en el primer termini obert per l’AGAUR. Les sol·licituds s'han de realitzar a través de l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la Generalitat de Catalunya abans del 25 d’abril.

NOTA: Aquesta convocatòria va adreçada a aquells estudiants que s’hagin matriculat a partir del  15 d’octubre. En el cas de la UPC, la matrícula en la gran majoria de centres/facultats és quadrimestral. Per tant, tots aquells estudiants que hagin realitzat la seva matricula del segon quadrimestre al febrer podrien sol·licitar la beca Equitat, si no ho van fer en el primer període de sol·licituds (setembre-octubre 2013)

Enllaços d’interès:

Termini extraordinari de presentació de sol·licituds Equitat 2013 (AGAUR)

Informació sobre les beques Equitat (Servei de Gestió Acadèmica)

Preus de matrícula, beques i pagament